Aftellen - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Melissa Ververs - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Melissa Ververs - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Melissa Ververs

Blijf op de hoogte en volg Melissa

20 Oktober 2014 | Nederland, Bergen op Zoom

Nog 12 dagen te gaan......

Het begint nu wel wat spannend te worden. Over twee weken zit ik al in de schoolbanken. Ik heb er nog steeds heel veel zin in.

Nog wel druk met van alles bezig voordat ik vertrek. Met vrienden afspreken, omdat ik deze sowieso twee maanden niet ga zien. Wellicht met kerstmis ook niet omdat iedereen het dan al druk heeft met allerlei verplichtingen. Daarnaast nog inkopen doen; speciale stickers voor op de koplampen speciaal voor in Engeland, alcoholtest voor in Frankrijk.... verder kleding, kaplaarzen, regenpak en een paar paraplu's :P, aangezien het daar naar horen zeggen meer regent dan hier.
Wat voor mij ook belangrijk is om voldoende mee te nemen zijn de gluten- en lactose vrije voedingsmiddelen. Die producten staan al in veelvoud klaar om mee te nemen.

Volgende week krijgt Mila bij de dierenarts een ontwormingskuur. Voorheen waren er strengere regels om honden mee te nemen naar Engeland, maar gelukkig is het nu allemaal wat gemakkelijker. De nodige inentingen heeft ze al gehad, alleen de ontwormingskuur nog. Deze moet tussen 5 en 1 dag(en) voor aankomst in Engeland gegeven worden.

Ik heb nog wat foto's van de cottage waar ik in ga verblijven. Deze heb ik toegevoegd, dus kunnen jullie ook bekijken.

Zo even een korte update... ik ga verder met inkopen doen en nog genieten van mijn gezellige uitstapjes en afspraken met leuke, lieve mensen :D.

  • 20 Oktober 2014 - 19:04

    Hans Van Andel:

    Beste Melissa,
    Er komt heel wat bij kijken als ik dat zo eens lees. Maar goed, het einde van de voorbereidingstijd komt in zicht en dan begint het....eindelijk! Wens je veel succes met de laatste voorbereidingen, een goede reis en natuurlijk een leerzame en leuke opleiding toe. Knap dat je doorgezet hebt!
    Met hartelijke groet,
    Hans.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melissa

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 11292

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 08 Maart 2015

Body Stress Release Course England

Landen bezocht: