week 5 - Reisverslag uit Dorchester, Verenigd Koninkrijk van Melissa Ververs - WaarBenJij.nu week 5 - Reisverslag uit Dorchester, Verenigd Koninkrijk van Melissa Ververs - WaarBenJij.nu

week 5

Door: melissa ververs

Blijf op de hoogte en volg Melissa

07 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Dorchester

Hallo allemaal,

Iedereen een fijne sinterklaas gehad? Ik wel! Vrijdagavond een superleuk spel gespeeld en de cadeautjes verdeeld :), nouja verdeeld... er waren mensen die hadden veeel cadeautjes en sommige hadden aan het einde van het spel geen cadeautjes. Maar ja dat is het spel, we hebben een leuke avond gehad en dat is het belangrijkste. Ennn we hadden een echte Black Pete ;)

Gisteren zijn we naar Poole geweest, winkeltjes kijken ;). Vrijdag hadden we van Gwen vernomen dat we in een cocktailjurk moeten komen tijdens de diploma-uitreiking, dus ik dacht nou misschien dat ze hier een geschikte jurk hebben.... Nee helaas, het waren alleen maar 'rommel' winkeltjes. Ik heb nog wel een leuke 'foute' trui voor aanstaande vrijdag gekocht, dan is het 'save the children' en draagt iedereen een fout kerstitem. De jurk moet nog even op zich wachten, wat betekend dat ik volop ga shoppen in Nederland tijdens mij vakantie over twee weken.

Afgelopen week was een drukke, hectische, emotionele week met veel lichamelijke klachten.
Iedereen moest twee keer deze week zijn partnercheck doen, echte releases op de onderrug met daarbij een intakegesprek. Nou die informationcards waar je de informatie van je klant op moet schrijven vind ik niet zo handig en ook de gemaakte afspraken over op te schrijven 'tekens' zijn voor mij niet echt logisch. Een 'pijltje omhoog' betekend dat er vooruit gang is in bijvoorbeeld pijn en een 'pijltje omlaag' betekend verslechtering, terwijl ik zou denken een 'pijltje omhoog' betekend dat de klachten zijn verergerd... Maar goed, regels zijn regels en daar moeten we ons aan houden, vooral als een andere practitioner jouw klanten een keer zou moeten overnemen. Deze moet jouw ingevulde kaarten wel kunnen lezen. De eerste partnercheck ging wel goed vond ik, maar de tweede ging stukken minder. Dit kwam helaas door de heftige pijn in mijn bovenlichaam. Gelukkig waren de tutors wel tevreden over mijn goede 'snap'. De 'snap' is onderdeel van elke release/ impuls die je uitvoert op het lichaam.
Verder hadden we dinsdag een theorie test over de 'lower zone praktijk', had helaas geen mogelijkheid om te leren, zo moe was ik. Gelukkig hebben we veel geoefend in de praktijk, waardoor het me aardig lukte om de test te maken. Deze week hebben we ook een start gemaakt met de 'mid zone van de back'. En over dit gebied mag ik volgende week (aanstaande dinsdag) een presentatie over gaan geven (Joepie --> Not).
Daarnaast afgelopen vrijdag onze gebruikelijke anatomietest gehad. Gelukkig daar donderdag nog wel voor kunnen leren, alleen een deel vergeten... Niet zo slim. Ik schrijf alles wat ik moet leren in een boekje en ik teken de te leren gewrichten/ spieren etc. na in dit boekje. Dit leert voor mij makkelijker. Maar dan moet je niet een stuk wat je moet leren, vergeten over te schrijven in je boekje, waar vervolgens vragen over worden gesteld. Maar het zal vast een voldoende zijn en zoals mijn practitioner Didi zei "een 8 is ook heel goed".

Nou verder ga ik lekker rustig aan doen, want ik ben nog steeds enorm moe en heb veel pijn. Moet wat beter op mezelf gaan passen en wat meer rust nemen. Ik kan zo met de benen gestrekt op mijn uitgeklapte portable couch die overigens veel plek in beslag neemt in zo'n kleine cottage haha. De cottage is aardig gevuld zo ;), maar wel handig om zo thuis te oefenen op manlief :).

Groetjes en tot volgende week.

  • 08 December 2014 - 07:11

    Alexandra:

    Heftig weekje

  • 08 December 2014 - 20:07

    Sabrina:

    Hee! Leuk dat je daar ook Sinterklaas gevierd hebt :) Succes weer met de studie deze week, hoop dat je vermoeidheid en andere klachten minder worden!

  • 09 December 2014 - 21:45

    Gonny:

    Hoi, ondanks de klachten weer goed alles volbracht. Ook nog sinterklaas gevierd. Jullie vermaken je wel. Veel succes met de volgende toets. Nog een paar weken dan heb je even rust. Groetjes van pa en ma8

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melissa

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 11298

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 08 Maart 2015

Body Stress Release Course England

Landen bezocht: