Week 7 - Reisverslag uit Dorchester, Verenigd Koninkrijk van Melissa Ververs - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Dorchester, Verenigd Koninkrijk van Melissa Ververs - WaarBenJij.nu

Week 7

Door: melissa ververs

Blijf op de hoogte en volg Melissa

22 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Dorchester

Halloooo,

Helemaal in de Kerstsfeer door de muziek van skyradio ;) ... Heerlijk.

Wat een drukke week was dit... Pfff de laatste loodjes wegen inderdaad altijd zwaar. Maar we hebben het weer gered. We hadden nog twee keer onze partnerchecks deze week, wat steeds beter gaat en wat ik deze weken enorm ga missen. Verder moesten we verder met neurology, wat voor mij gelukkig wat herhaling was. Maar daarentegen moesten we voor neurology leren, maar ook voor onze grote anatomietoets en principes. Wat betreft de anatomie moesten we dus alles leren van de afgelopen 7 weken. Ik kan vertellen dat het leren op een gegeven moment niet meer lukt en vooral niet als je ook nog twee releases hebt waar je enorm vermoed van word. Is alleen maar goed, want dan is het genezingsproces aan de gang maar niet handig in zo'n drukke week.

Ook Mila heeft nog een paar releases gehad, waar ze enorm rustig van werd. Ik zou zeggen ook bij haar werkt het. Ze begrijpt alleen niet zo goed wat we ineens weer in Nederland doen en waarom we niet elke ochtend lekker een wandeling door het bos maken. Ja Mila, ik mis het bos ook, over twee weken mogen we weer dagelijks het bos in.

Afgelopen vrijdag de toetsen gehad die voor mijn gevoel heel goed zijn gegaan. Het klaslokaal was omgebouwd naar een ware examenafname ruimte, wat ons wel wat nerveuzer maakte. Nadat we klaar waren met onze toetsen mochten we naar huis als we dat wilden of konden. De meesten zijn direct richting huis vertrokken, alleen Mathilde, Jetske, Sandra, Paul en ik zijn pas zaterdag naar Nederland vertrokken. We zijn met z'n vijven nog lekker uit eten geweest in Dorchester. Heerlijke jasmijnrijst met kip, bloemkool, wortel, broccoli in oestersaus. Na thuiskomst nog verder gegaan met inpakken, omdat ik als enige (denk ik) al mijn spullen weer mee heb genomen naar Nederland. We konden onze spullen daar laten in een opslagplaats of mee naar huis nemen aangezien de cottages in deze kerstperiode worden verhuurd aan vakantiegangers.

Zaterdagmorgen was het dan zover om naar huis te gaan. Vreemd gevoel om alles daar na zeven weken weer achter te laten, maar wel fijn om in Nederland kerst te kunnen vieren met een echte kerstboom :d
Het was druk op de wegen aangezien veel Britten op weg waren naar hun wintersport bestemming en dus ook met de ferry richting Calais. Al met al zijn we toch een half uur eerder met de ferry vertrokken dan gepland. De flinke golven zorgden voor een dronken gevoel tijdens het lopen, maar gelukkig viel het tijdens het zitten mee. Dus hebben Chris en ik maar wat gegeten op de boot. Ik had een speciaal kerstmenu voor maar 9 pond, kalkoen met aardappeltjes en parsnip, spruiten en wortelen en nog worstjes met spek. Was lekker en Chris zijn fish and chips smaakte ook goed. Na de boottocht nog 3,5 uur onderweg geweest voordat we thuis aankwamen,

En nu even wat vrije tijd, kerst en oud en nieuw vieren met drie etentjes. En leuke dingen doen met vrienden en verder gaan Chris en ik nog naar Scheveningen voor de musical Billy Eliot... Zin in.

Jullie horen weer van me als ik terug in Engeland ben. Geniet van de feestdagen allemaal.

Liefs Melissa

  • 22 December 2014 - 12:10

    Gonny:

    Fijn dat je weer in nederland bent en we je gisteren even konden zien. Je weer een drukke maar fijne week gehad. Hopelijk worden dit ook mooie weken voor je weer teruggaat. We zien je(jullie) met kerst. Fijn. Tot dan en de groetjes van pa en ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melissa

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 11289

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 08 Maart 2015

Body Stress Release Course England

Landen bezocht: