Week 8 (week 1 tweede deel) - Reisverslag uit Dorchester, Verenigd Koninkrijk van Melissa Ververs - WaarBenJij.nu Week 8 (week 1 tweede deel) - Reisverslag uit Dorchester, Verenigd Koninkrijk van Melissa Ververs - WaarBenJij.nu

Week 8 (week 1 tweede deel)

Door: Melissa Ververs

Blijf op de hoogte en volg Melissa

04 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Dorchester

Hallo allemaal,

Zo, tijd om weer iets van me te laten horen. Niet dat het slim is om na een druk weekend, op dit tijdstip, nog een verslag te typen. Het probleem is alleen als ik het vandaag niet doe, komt het er gedurende de week ook niet meer van.

Alleereerst een GELUKKIG NIEUWJAAR allemaal!!

Twee drukke weken in Nederland gehad. Met vrienden afgesproken; gezellig bijgekletst en naar de hilarische film Gooise vrouwen 2 geweest. Samen met Chris naar de musical Billy Elliot geweest in AFAS circustheater in Scheveningen. Verder nog twee verjaardagen gevierd en natuurlijk de vele etentjes met familie gedurende de Kerstdagen en Nieuwjaarsdag. Heerlijk gegeten en schoonmoeders had goed rekening gehouden met de gluten- en de lactose, het was een lekker 'VRIJ VAN' dinner. En omdat we na 3 etentjes nog niet genoeg hadden, zijn we saampies (Chris en ik) gezellig bij le Bouleau gaan eten. Ook dit jaar weer, zoals elk jaar, zelf oliebollen gebakken. Speciaal voor mezelf ook gluten- en lactosevrije bollen ;). De oliebollen smaakte heel erg goed, vind ze zelfs nog beter smaken dan de gewone oliebollen, dus die houden we erin!!
Gelijk de eerste dag van de vakantie een jurk en schoenen gescoord voor het afstudeerfeest. Gedurende de rest van de twee weken op zoek geweest naar een jasje voor op de jurk, maar helaas niets geschikts kunnen vinden. Hopelijk kan ik hier in Engeland nog iets leuks vinden. Maar...het was heel leuk om even thuis te zijn en iedereen weer te zien. Het was alleen enorm hectisch en dus niet echt een 'vakantie'.

Mijn verslag gaat wederom niet lang worden aangezien ik enorm moe ben en echt moet gaan 'proberen' te slapen.

Na de drukte en alle etentjes weer terug in Engeland aangekomen gisteren. Na een vermoeiende reis, doordat het de gehele dag geregend heeft, ook vandaag een drukke dag gehad. Gisteravond de halve inboedel weer uit de auto geladen en een plekje in de cottage gegeven. Wel heel apart om weer terug van weggeweest te zijn. Het voelt niet als een vakantiehuisje, omdat je je de gehele indeling nog zo goed kunt herinneren. Ook Mila herkende het huisje gelijk, ze liep meteen naar de plek waar voorheen haar drinken en eten stonden. Verder is ze wel uit haar doen, ze eet weer niet en slaapt enorm veel. Hopelijk gaat het de komende dagen weer wat beter met haar.
Vandaag zijn Chris, ik en Mila naar Lulworth Cove and Durddle door geweest. Het gehele stuk van Lulworth Cove naar Durddle door gelopen, zo'n 2 km heen en 2 km terug. En het is geen vlakke weg, maar gaat regelmatig stijl omhoog....Lange wandeling, maar wat een mooi uitzicht. Echt schitterend. Zie bijgevoegde plaatjes :).
En vanavond hebben we met Sandra, Jetske, Paul, Mathilde, Deona, Gladys, Lee en Zoë gezamelijk nog wat gedronken en bijgekletst. Het is goed om iedereen weer te zien en te kunnen starten met het tweede gedeelde van de opleiding.

Nu ga ik echt zo slapen, en morgen fris weer op (hopelijk) en weer opnieuw de schoolbanken in. ZIN IN :).

Tot volgende week! Werkse voor degene die moeten werken en studeerse voor degenen die aan de studie moeten!

Liefs Melis

• 05 Januari 2015 - 09:10

Sabrina:

Jij ook heel veel succes weer! Over 2 maandjes heb je gewoon weer een diploma ;)

• 05 Januari 2015 - 13:39

Gonny:

Wederom een mooi verslag. Ook mooie foto's. Succes verder de komende tijd. Hartelijke groeten van je vader en je moeder.