Week 15 - Reisverslag uit Dorchester, Verenigd Koninkrijk van Melissa Ververs - WaarBenJij.nu Week 15 - Reisverslag uit Dorchester, Verenigd Koninkrijk van Melissa Ververs - WaarBenJij.nu

Week 15

Blijf op de hoogte en volg Melissa

01 Maart 2015 | Verenigd Koninkrijk, Dorchester

Hallo allemaal,

Het is al even geleden dat jullie een berichtje hebben gehad. Helaas is het de afgelopen weken met mijn gezondheid niet zo best gegaan. Zoals ze dat in BSR termen noemen ga ik door een “unmasking”. Pijnen van vroeger die nu nog meer op de voorgrond treden zoals pijnlijke nek, extreem zere armen en hele erge hoofdpijn. Deze combinatie zorgde ervoor dat ik het schrijven van mijn blog even heb gelaten voor wat het is. De afgelopen weekenden heb ik dus ook niet veel gedaan buiten rusten, wandelen en de was doen.

Daarnaast was het ook hard studeren voor de drukke examenweek. Gelukkig hebben we de vele examens overleefd en hebben we afgelopen week hiervan de resultaten ontvangen. Ik was blij verrast met de resultaten en blijkbaar door het behalen van de theorie en praktijkexamens zijn we allen geslaagd voor de opleiding tot Body Stress Release practitioner.. YEAHHH. Maar dat wilde niet zeggen dat we nu tijd hebben om te relaxen.

Begin van deze week begon onze stageweek. Buiten behandelen van eigen klanten hebben we ook nog gewoon twee volle weken les. En in deze lessen krijgen we onder andere nog nieuwe praktijkstof te behandelen zoals hoe we de knie, enkel, heup en een extra van de nek kunnen releasen. Ik heb van de week de eerste twee afspraken met mijn klanten al gehad, wat een bijzondere ervaring was. De ene ging heel gemakkelijk en de andere ging wat moeizamer om dit zachtjes uit te drukken. De persoon in kwestie heeft heel veel stress, wat ook wel te merken was tijdens de release. Maar buiten alles was het heel erg leuk om te doen en is het echt “mijn ding”. Ik kan niet wachten om mijn praktijk te gaan openen!!

Deze week is mijn vader ook nog even langs geweest. Helaas door de onverwachten drukte hebben we niet echt veel samen kunnen doen. We hebben vrijdagavond nog wel even een hapje buiten de deur gegeten bij de “The Timble Inn”. Het was gezellig dat je langs bent geweest en de wisseling van de wacht werd afgewisseld door Chris.

Gisteravond zijn we samen met Mathilde, Sarah en Rob naar de film “Second best exotic Marigold Hotel”ofzo iets geweest. Het was een mooie film vooral het dansen op de “Indiaase bruiloft”. Vandaag is Mathilde jarig en dat hebben we samen met de apen in Monkey World gevierd. Mooi en groot centrum waar apen die gered zijn over de hele wereld verblijven. Sommige waren echt goede entertainers met sokken over hun kop. En we sluiten zo het weekend af door samen een hapje te gaan eten bij Italiaan Zizzi.

Liefs Melissa


  • 01 Maart 2015 - 21:37

    Gonny:

    Hoi, gefeliciteerd. Heftige weken geweest maar je hebt het weer gered. Goed gedaan. Maak er nog een leuke laatste week van. Groetjes pa en ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melissa

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 1722
Totaal aantal bezoekers 11296

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 08 Maart 2015

Body Stress Release Course England

Landen bezocht: