Week 9 - Reisverslag uit Dorchester, Verenigd Koninkrijk van Melissa Ververs - WaarBenJij.nu Week 9 - Reisverslag uit Dorchester, Verenigd Koninkrijk van Melissa Ververs - WaarBenJij.nu

Week 9

Door: Melissa Ververs

Blijf op de hoogte en volg Melissa

18 Januari 2015 | Verenigd Koninkrijk, Dorchester

Hallo iedereen,

Alles goed daar in Nederland? Hier is alles prima. Voor de verandering weer een druk weekend...

Nieuwe week! Anatomie alles geleerd over de luchtwegen en met de praktijk zijn we verder gegaan met palpation van de nekwervels en hoe deze te releasen. Lastig verhaal hoor de releases van de nek, maar super interessant. Ik ben blij dat we eindelijk bij de nek aangekomen zijn en deze volgende week tijdens de partnerchecks mogen releasen. Deze week nieuwe partners gekregen. Het is wel heel fijn om na 3 releases nieuwe partners te krijgen en op veel verschillende lichamen te kunnen oefenen. Wat wel lastig is, is om de juiste druk te vinden die je moet uitoefenen. Iedereen heeft een andere mening over de hoeveelheid druk dat ze prettig vinden. En het gebruiken van de ‘monitor’ ging eerst heel erg goed en nu ben ik het even kwijt. Ik ga er te veel over nadenken en dat werkt averechts. Ook hebben we cliënt management bekeken van de week. Lastige vragen van cliënten beantwoorden en er is een start gemaakt met het intakegesprek afnemen voor de klas. Iedereen komt hiervoor aan de beurt gedurende de komende twee weken.

Afgelopen donderdag de anatomietoets al gehad, wat goed is gegaan. Dit was verplaatst naar donderdag omdat we vrijdag een cameraploeg over de vloer hadden. De BSR course aan de Europe Academy is dit jaar voor het eerst van start gegaan, dus hierover wordt een video gemaakt. De tutors werden gefilmd tijdens het lesgeven en tevens werden ze ook geïnterviewd. Sandra, Deona en ik hebben een presentatie geven, ieder over een ander onderwerp in relatie met BSR, wat uiteraard ook op camera werd vastgelegd. Alles werd die dag eigenlijk gefilmd; partnerchecks, wandeling door het bos en er is ‘lang zal ze leven gezonden’ voor mijn verjaardag. Echt een verjaardag om nooit meer te vergeten. In de avond lekker uiteten geweest bij de Thai met Chris, pa en ma.

Zaterdag was er een mini-conferentie hier op Greenwood Grange. Het was een inspirerende dag en kennis gemaakt met practitioners uit Nederland, België, Engeland, Duitsland en Zwitserland. En natuurlijk was het bijzonder om Boeti te ontmoeten. Hij geeft samen met Gail (die BSR ontwikkeld heeft) les in Zuid-Afrika. De meesten studenten zijn met de practitioners uit eten gegaan die avond, maar ik ben met Chris, pa en ma uiteten geweest. De meesten practitioners zijn vandaag weer richting huis vertrokken. We hebben vandaag nog wat boodschappen gedaan en koffie gedronken bij Costa. We wilden daarna nog wat inkopen doen, maar helaas gingen de winkels al om vier uur dicht en daar hadden we even niet bij stil gestaan. Mijn ouders zijn vanmiddag weer richting huis vertrokken. Het was leuk dat ze er waren om mijn verjaardag te vieren. Ik heb voor mijn verjaardag hele leuke cadeautjes gehad. Van Chris hele mooie bloemen en een spa arangement met hotelovernachting. Van mijn ouders een laserapparaat voor definitieve ontharing ;) en bloemen. Van mijn opa, oma’s, tante en oom had ik mijn cadeau al gekregen in de kerstvakantie, van mijn nicht en familie een soort wollen poncho (weet niet het juiste woord ervoor). Van mijn medestudenten Mathilde een stenen spiral fossiel (voor in mijn praktijkruimte), van Deona een mok die aan Afrika doet denken, van Sandra/Jetske/ Paul 2 crystals; 1 voor healing en 1 voor happiness en kaarsjes, van Sarah en Annemiek een ring met een crystal erin. Dus... ik ben heel erg verwend.

En nu tijd om te douche, thee te drinken en lekker te gaan slapen. Tijd voor een nieuwe week... nog 7 weken te gaan en dan ben ik (als het goed is) afgestudeerd en ben ik een BSR practitioner!!

Fijne week iedereen!

Liefs Melissa


  • 19 Januari 2015 - 20:36

    Gonny:

    Hoi, je hebt er weer een leuk verhaal van gemaakt. Wij vonden het heel leuk om jou weer te zien. Leuk weekend gehad. Jammer dat de terugreis zolang duurde. Zet hem op de komende weken. Doe nog even je best en tot ziens maar weer. Groetjes pa en ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melissa

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 11300

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 08 Maart 2015

Body Stress Release Course England

Landen bezocht: