Voorbereidingen - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Melissa Ververs - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Bergen op Zoom, Nederland van Melissa Ververs - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Melissa Ververs

Blijf op de hoogte en volg Melissa

08 Augustus 2014 | Nederland, Bergen op Zoom

Nog 84 dagen te gaan voordat ik vertrek naar Dorchester om te beginnen aan deze grote uitdaging. De afgelopen maanden zijn zo snel voorbij gegaan dat het ook wel heel snel 1 november zal zijn.

Alle studenten die de course van 2014-2015 in Engeland gaan volgen zijn inmiddels bekend. Zes uit Nederland, vijf uit Engeland, vier uit Oostenrijk en één uit Maleisië. Op Facebook hebben we een aparte pagina aangemaakt zodat we elkaar al een beetje kunnen leren kennen. De andere Nederlandse studenten heb ik in juni al ontmoet. Was erg leuk en gezellig om hun alvast te leren kennen.

Verder is ook mijn huisvestiging geregeld. Ik zal tijdens de cursus verblijven op Green Wood Grange, waar ook de opleiding gegeven zal worden. Voor een idee hoe de locatie eruit ziet; http://www.greenwoodgrange.co.uk/
Ik vind het er fantastisch uitzien en heb er ook enorm veel zin in om erheen te gaan. Ook Mila zal met mij mee gaan en deze vier maanden bij mij verblijven.

Vorige week een portable couch besteld. We konden kiezen uit groen, blauw, zwart, antraciet en bordeaux rood. Ik heb gekozen voor de laatste kleur, een warme kleur die sfeer uitstraalt. Daarnaast aan het oriënteren voor een praktijkruimte in Roosendaal, aangezien ik daar zal gaan practiseren. Ik ben ook bezig met het schrijven van teksten voor mijn website, deze wil ik startklaar hebben voordat ik vertrek naar Engeland.

Nou, dat was het weer even voor nu. Als er weer nieuwtjes zijn dan horen jullie het wel.

Liefs Melis

  • 03 September 2014 - 23:32

    Jacqueline Alblas:

    Wat een mooie locatie Melissa! Nog een maandje te gaan...het gaat opschieten hoor...Lukt het allemaal met je website?
    Groetjes Jacqueline

  • 05 September 2014 - 16:55

    Melissa:

    Hoi Jacqueline, wat leuk dat je een reactie hebt geplaats. Website lukt wel, alleen verhaal over 'stress' is nog niet af, maar komt goed. Ik heb nog even (nog iets langer dan een maand), 57 dagen om precies te zijn. Met jou ook alles goed?
    Groetjes Melissa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melissa

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 523
Totaal aantal bezoekers 11313

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 08 Maart 2015

Body Stress Release Course England

Landen bezocht: