Week 6 - Reisverslag uit Dorchester, Verenigd Koninkrijk van Melissa Ververs - WaarBenJij.nu Week 6 - Reisverslag uit Dorchester, Verenigd Koninkrijk van Melissa Ververs - WaarBenJij.nu

Week 6

Door: Melissa Ververs

Blijf op de hoogte en volg Melissa

14 December 2014 | Verenigd Koninkrijk, Dorchester

Hallo allemaal,

Hoe gaat het daar bij jullie? Hier zijn gangetje. Alleen een beetje een Brian overload, er kan geen nieuwe informatie meer bij. Ook zal ik blij zijn om even een paar weken vakantie te hebben, want echt rust heb ik niet gehad de afgelopen weken. Maar goed nog 1 week te gaan en dan even niks, kerst vieren in Nederland.

Drukke week achter de rug met neurology, partnerchecks en praktijk oefeningen. Het zenuwstelsel in de Engelse vorm is best lastig en veel leerwerk, aankomende week hebben we test twee van neurology. Aan het einde van de week hebben we nieuwe partners gekregen voor de partnerchecks en ik mocht starten als practitioner op onze 'black pete'. Het gaat al best goed. Er komt steeds meer een flow, een lekker ritme in. Met de praktijk hebben we de mid back verder behandeld en deze week starten we met het laatste gedeelte van de mid zone. We weten al zo veel,we kunnen de hele upper en mid zone aan de achterkant van het lichaam al releases. Maar daarentegen wetende dat we nog 50 procent moeten krijgen, maakt het ook wel een beetje spannend.
De dag naardat ik practitioner was, was ik client.... Omdat we dus nog niet het hele lichaam kunnen releasen heeft Gwen de release afgemaakt. Aan het begin van de release had ik het enorm warm en tijdens en na de release vrieskoud, en heel emotioneel. Schijnbaar is er een emotionele shock vrijgekomen, want een aparte ervaring was, maar waar ik heel blij mee ben. Als zoiets gebeurd kun je flinke vooruitgang boeken in je gezondheid.

En ja... Als vrouwtje zoiets heeft, heeft Mila het natuurlijk ook. Ze heeft vandaag een release gehad van Chris en lag eerst te shacken en ligt nu knock out. Morgen ga ik haar zelf een release geven, waar ik heel veel zin in heb om te doen.

Gedurende de week hebben jullie al wat foto's op Facebook voorbij zien komen, van 'save THE children day', waarbij we allemaal trui aan moesten trekken wat met kerst te maken had... Een christmas jumper!

En gisterenavond zijn we, de studenten en tutors, heerlijk uiteten geweest... (Zie foto's op Facebook). Was enorm gezellig en lekker gegeten. Mathilde had op de BSR christmas kaarten ons menu geschreven en na het diner hebben we onderling wat op ieders kerstkaart geschreven. Was echt een heel leuk idee.

De rest van het weekend rustig aan gedaan. De bedoeling was om de komende 3 toetsen van aankomende week te leren, maar daar is helaas niks van gekomen. Te moe... Dus zo douchen en op tijd naar bed ;)

Liefs Melissa

Ik zou helemaal vergeten te zeggen hoe geweldig het was om Engels voetbal te zien. Amazone ambiance en zo dichtbij het veld, zodat ik Robin van persie goed kon zien. Was eigenlijk voor Manchester united, maar we waren met Rob en hij is een fanatieke fan van 'THE saints' Southampton. Dus Southampton maar gesteund, die helaas wel verloren heeft van Manchester united.

  • 14 December 2014 - 20:51

    Chris:

    Al met al ben je super bezig moppie. Nog even een week knallen en dan eindelijk weer effe twee weekjes thuis. Kijk er naar uit ;). Ben onwijs trots op je. Dikke zoen mij. Hvj

  • 14 December 2014 - 23:13

    Sandra:

    Leuk verhaal buuf! Je bent al verder dan ik met het bijhouden van je reisblog! Gaat helemaal goed komen deze week, je kunt het! Leuk dat je Mila gaat releasen, heb Feike ook al onderhanden gehad. Als je nog tips hebt, dan hoor ik het graag! Tot morgen, xxx

  • 15 December 2014 - 14:43

    Gonny:

    Hoi melissa, heftige week geweest zoals ik het lees. Maar je doet het goed. Zowel bij jou als bij mila reactie. Knap gedaan allemaal. Nog even de laatste loodjes, zijn meestal zwaar. Zo lekker kerst vieren in nederland. Gezellig. Groetjes pa en ma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Melissa

Actief sinds 04 Juni 2014
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 11314

Voorgaande reizen:

01 November 2014 - 08 Maart 2015

Body Stress Release Course England

Landen bezocht: